1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej Regulaminem) określa szczegółowe warunki umów najmu saun mobilnych zawieranych przez:
Wynajmujący – ASG Serwis Marcin Stefan z siedzibą w Bytomiu przy ulicy Chełmońskiego 11/1, (41-902) wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 6262718316
Najemca – osoba fizyczna bądź prawna, wypożyczająca sprzęt wodny, dokonując rezerwacji mailowej, telefonicznej lub przez serwis internetowy www.skuterywodneasg.pl
Regulamin stosuje się do wszystkich w/w umów najmu, chyba że umowa stanowi inaczej.
2. W razie sprzeczności Umowy i Regulaminu strony związane są umową.
3. Strony:
Klient (Najemca): konsument oraz przedsiębiorca (osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca działalność gospodarczą)
Wynajmujący: ASG Serwis Marcin Stefan, ul. Chełmońskiego 11/1, 41-902 Bytom
4. Najemcą saun mobilnych i osobą uprawnioną do ich korzystania może być osoba, która ukończyła 18 lat, posiada ważny dowód osobisty (w przypadku obcokrajowca – ważny paszport) oraz patent odpowiedni do korzystania z saun mobilnych. Wymogi wskazane w niniejszym punkcie obowiązują przez cały okres trwania umowy wynajmu. W razie stwierdzenia niespełnienia tych wymogów przez Najemcę lub osobę wpisaną w umowie wynajmu w pozycji „DANE UŻYTKOWNIKA,” Wynajmujący będzie uprawniony do wypowiedzenia umowy wynajmu w trybie natychmiastowym, bez zwrotu kosztów za poniesioną rezerwację.
5. Najemca zapewni, że postanowienia Regulaminu i umowy wynajmu dotyczące obowiązków Najemcy oraz zasad postępowania w przypadku wypadku lub awarii sauny mobilnej będą przestrzegane także przez osoby upoważnione przez niego do korzystania z sauny mobilnej, pod rygorem odpowiedzialności Najemcy za ewentualne szkody poniesione przez Wynajmującego. Ponadto, Najemca zapozna każdorazowo osobę korzystającą z sauny mobilnej z obowiązkami związanymi z jej eksploatacją.
6. Bieg okresu wynajmu rozpoczyna się od daty określonej w Umowie Wynajmu lub od daty przekazania sauny mobilnej.
7. W przewidzianych Regulaminem wypadkach obciążenia karą umowną, Wynajmujący ma prawo żądać od Najemcy zapłaty odszkodowania uzupełniającego, jeżeli szkoda poniesiona przez Wynajmującego przewyższa wartość kary umownej.
8. Osoby do 17 roku życia włącznie mogą korzystać z saun mobilnych tylko w towarzystwie osoby dorosłej.
9. Osobom będącym w stanie wskazującym na spożycie napojów alkoholowych lub środków odurzających nie wolno korzystać z saun. Wynajmujący nie wypożyczy urządzenia, jeśli stwierdzi posiadanie alkoholu lub środków odurzających u Najemcy.
Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne elementów sauny mobilnej, które wynikły z niespełnienia przez Najemcę obowiązków określonych w tym rozdziale.
10. W trakcie korzystania z wynajętej sauny mobilnej, Najemca oraz osoba kierująca nią są zobowiązani do:
a. Posiadania przy sobie ważnych dokumentów wymaganych przez kontrolę ruchu drogowego.
b. Zabezpieczenia sauny mobilnej i jej wyposażenia przed kradzieżą (każdorazowe zamykanie i staranne zabezpieczanie dokumentów poza pojazdem, wiązanie sauny mobilnej w bezpieczny sposób przed warunkami atmosferycznymi).
c. Wykonania kosztownych konserwacji i czyszczenia (sprawdzanie i uzupełnianie oleju, płynów oraz paliwa).
d. Stosowania odpowiedniego rodzaju paliwa zgodnie ze specyfikacją urządzenia.
e. Zachowania sauny mobilnej w należytej czystości.
11.Przemieszczanie wynajętej sauny mobilnej poza granice kraju jest dozwolone wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą Wynajmującego, wyrażoną na wniosek Najemcy. Wyjazdy poza granicę kraju są dozwolone do wszystkich krajów Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii oraz Chorwacji, po otrzymaniu pisemnej zgody.
12.Koszty związane z przekraczaniem granic kraju będą ponoszone przez Najemcę.
Szczególnie zabrania się:
a. Żadania innych osób do holowania sauny mobilnej.
b. Przekraczania dopuszczalnej ładowności sauny mobilnej oraz przekraczania dopuszczalnej liczby pasażerów.
c. Przeprowadzania modyfikacji lub zmian w saunie mobilnej, które są sprzeczne z jej właściwościami i przeznaczeniem, bez uprzedniej zgody Wynajmującego.
13. Jeśli Wynajmujący wynajmuje Najemcy akcesoria lub dodatkowe wyposażenie wraz z sauną mobilną, to Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe korzystanie z tych akcesoriów oraz wyposażenia.
14. Opłata za wynajem jest naliczana za całą dobę. Opóźnienie w oddaniu sauny mobilnej do 1 godziny ponad ustalony w umowie czas nie skutkuje naliczeniem dodatkowych opłat za kolejną dobę wynajmu.
15. Opłata za wynajem jest pobierana z góry, zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu zawarcia umowy wynajmu.
16. Najemca jest odpowiedzialny za sprawdzenie stanu technicznego oraz kompletności sauny mobilnej w momencie jej odbioru. Brak reklamacji podczas odbioru potwierdza, że Najemca otrzymał saunę mobilną w nienaruszonym stanie technicznym, zgodnie ze specyfikacją. Saunę mobilną należy zwrócić w stanie, w jakim była w momencie wynajmu.
17. Najemca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę dotyczącą korzystania z sauny mobilnej i zobowiązuje się do dbania o nią oraz korzystania z niej bezpiecznie i zgodnie z jej przeznaczeniem, na własną odpowiedzialność.
18. Najemca ponosi pełną odpowiedzialność za utratę lub zniszczenie wynajętej sauny mobilnej oraz dodatkowego wyposażenia. W przypadku niezwrócenia sauny mobilnej (przywłaszczenia) lub jej kradzieży, Najemca ponosi wszystkie związane z tym koszty, patrz cennik.
19. W przypadku braku rekompensaty za straty poniesione przez Wynajmującego, sprawa zostanie skierowana do sądu.
20. Najemca dobrowolnie poddaje się egzekucji zgodnie z postanowieniami paragrafu 777, na kwotę równą wartości utraconego majątku Wynajmującego.
21. Przekazanie sauny mobilnej odbywa się zawsze za pośrednictwem protokołu zdawczo-odbiorczego, który musi zostać podpisany.
22. W przypadku uszkodzenia sauny mobilnej, Najemca ponosi koszty naprawy.
23. Po zakończeniu okresu obowiązywania umowy wynajmu, Najemca zobowiązany jest zwrócić saunę mobilną do wcześniej ustalonego przez siebie i Wynajmującego miejsca w określonym terminie.
24. Przedłużenie okresu wynajmu wymaga zgody Wynajmującego. Zamiar przedłużenia okresu wynajmu musi być zgłoszony co najmniej 12 godzin przed upływem terminu zwrotu.
25. Brak zgłoszenia zamiaru przedłużenia najmu i niezwrócenie sauny mobilnej w ciągu 24 godzin od zakończenia umowy najmu jest traktowane jako przywłaszczenie (przestępstwo zgodnie z art. 284 kodeksu karnego) i zostaje zgłoszone na policję.
26. W przypadku zwłoki w zwrocie sauny mobilnej, Najemca zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w wysokości ustalonej w Cenniku za każdą dobę zwłoki w zwrocie wynajmowanego sprzętu.
27. Najemca ma obowiązek zwrócić saunę mobilną z taką samą ilością paliwa, jaką otrzymał przy odbiorze. W przypadku braków w ilości paliwa, uzupełnionych przez Wynajmującego, Najemca musi uiścić dodatkową opłatę.
28. Natychmiast po zwróceniu sauny mobilnej, używanej przez Najemcę, Wynajmujący oceni stan sauny mobilnej i jej akcesoriów.
29. Zgodnie z ogólnymi przepisami prawa, Najemca ponosi odpowiedzialność za brakujące części i wyposażenie, a także za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania i zabezpieczenia sauny mobilnej oraz za utratę dokumentów.
30. W przypadku zgubienia przez Najemcę dowodu, polisy, dokumentów poza pojazdem lub elementów wymienionych w Cenniku, Najemca zostanie obciążony opłatami przewidzianymi w Cenniku.
31. Jeśli z jakiegoś powodu Niezmawiający jest niezdolny do zwrócenia wynajętej sauny mobilnej (np. z powodu zmęczenia, warunków pogodowych, przedłużenia wycieczki), Najemca ma obowiązek niezwłocznie poinformować Wynajmującego telefonicznie. W takim przypadku Najemca ponosi koszty wynajmu zgodnie z obowiązującym cennikiem.
32. W razie uszkodzenia pojazdu, wypadku, kradzieży, uszkodzenia lub innego czynu zabronionego, Najemca zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Wynajmującemu, poprzez skontaktowanie się z Infolinią +48 668 128 118 oraz postępowania według otrzymanych instrukcji, w tym przede wszystkim zgłoszenia szkody do Ubezpieczyciela wskazanego na polisie ubezpieczeniowej, a także do natychmiastowego wezwania Policji, sporządzenie protokołu z policją.
33. Wynajmujący zapewnia sprawną saunę mobilną.
34. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za nieszczęśliwe wypadki.
35. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za skutki eksploatacji wynikające wobec osób trzecich ani za skutki nieprawidłowej eksploatacji.
36. Zawarcie umowy najmu z Wynajmującym poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza internetowego – sklep online – oraz dokonanie zapłaty online.
37. Warunkiem przyjęcia oferty przez Wynajmującego jest:
a. zaakceptowanie przez Klienta obowiązujących u Wynajmującego warunków wynajmu pojazdów – regulaminu
b. złożenie zamówienia co najmniej 24 godziny przed planowaną datą wydania sauny mobilnej określoną w formularzu internetowym
38. Odbioru skuterów może dokonać tylko Najemca osobiście. W chwili odbioru Najemca ma obowiązek posiadać:
a. Ważny dowód osobisty, w sytuacji, gdy klient jest obcokrajowcem – ważny paszport,
b. Ważne i honorowane na terytorium RP prawo jazdy,
c. Gotówkę do wpłaty kaucji w wysokości 2000 zł za jeden skuter
d. Patent sternika motorowodnego
e. W przypadku niespełnienia, któregokolwiek z zapisów w punkcie 32, skutery nie zostaną wydane a zwrot opłaty za wynajem zostanie pomniejszony o 50% kwoty całej rezerwacji wraz z akcesoriami
39. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
40. Wynajmujący obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
a. Pisemnie na adres: ASG Serwis Marcin Stefan, ul. Chełmońskiego 11/1, 41-902 Bytom;
b. W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];
41. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
42. Wynajmujący ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Wynajmujący nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
43. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Chełmońskiego 11/1, 41-902 Bytom. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)
44. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych niniejszym Regulaminie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
a. pisemnie na adres: ASG Serwis Marcin Stefan, ul. Chełmońskiego 11/1, 41-902 Bytom;
b. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];
45. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
a. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
b. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
46. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
47. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
48. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Chełmońskiego 11/1, 41-902 Bytom .
49. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
50. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
a. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
b. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
c. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
51. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
58. Uczestnik zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania przepisów poruszania się po wodach morskich i śródlądowych, ochrony przyrody, bezpieczeństwa, ppoż..
59. Odpadki należy wyrzucać wyłącznie do przeznaczonych do tego celu pojemników.
60. Najemcy zabrania się:
a. zachowania w sposób zagrażający bezpieczeństwu własnemu oraz pasażerów
b. picia alkoholu w czasie dysponowania sauny mobilnej
c. wykorzystywania sprzętu pływającego niezgodnie z jego przeznaczeniem
d. zaśmiecania akwenów oraz miejsc postoju
e. przestrzegania prędkości jazdy z przyczepką ze skuterem
61. Najemca zobowiązany jest do:
a. przestrzegania przepisów obowiązujących podczas korzystania
b. opieki nad sprzętem przez cały okres użytkowania
c. zwrotu sprzętu w takim stanie w jakim został pobrany
d. kulturalnego i życzliwego zachowania wobec innych osób
Zapraszamy do skorzystania z profesjonalnego serwisu wynajmu saun mobilnych na terenie Śląska i okolicznych miast, takich jak Bytom, Katowice, Chorzów, Świętochłowice, Siemianowice Śląskie, Ruda Śląska. Nasza sauna mobilna to idealna opcja na różnego rodzaju wydarzenia, czy to rodzinne spotkania, biznesowe spotkania, czy relaks w ogrodzie. Bez względu na okazję, sauna mobilna zapewni wyjątkowe doznania i relaks w komfortowych warunkach.
Dlaczego nasze sauny mobilne są wyjątkowe?
Komfort i Wygoda: Nasze sauny mobilne są wyposażone w komfortowe siedzenia, ergonomiczne uchwyty i intuicyjne panele sterowania, co gwarantuje przyjemność podczas korzystania z sauny. Podczas relaksu w naszych saunach mobilnych możesz poczuć się jak w luksusowym spa, bez konieczności wyjeżdżania z domu.
Elastyczny Czas Wynajmu: Oferujemy elastyczny czas wynajmu saun mobilnych, który możesz dostosować do swoich potrzeb i preferencji. Bez względu na to, czy planujesz krótką sesję relaksu, czy dłuższy wypad do sauny z przyjaciółmi i rodziną, mamy opcje wynajmu, które dostosujemy do Twojego harmonogramu.
Minimum Formalności: Szybka i łatwa procedura wynajmu sauny mobilnej, bez zbędnych dokumentów i komplikacji. Nasz zespół zadba o to, aby cały proces wynajmu przebiegał sprawnie i bez stresu.
Wygodna Rezerwacja: Prosty i intuicyjny system rezerwacji online umożliwia szybkie i wygodne zarezerwowanie sauny mobilnej na dogodny termin. Rezerwacja sauny mobilnej przez nasz system pozwala zapewnić Ci pewność dostępności sauny w wybranym terminie oraz przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów i formalności.
Proste Anulowanie: Elastyczna polityka anulacji rezerwacji sauny mobilnej umożliwia łatwe i bezproblemowe odwołanie wynajmu w razie zmiany planów lub nieprzewidzianych okoliczności.
Nasza sauna mobilna to doskonałe rozwiązanie na relaks i odprężenie w wyjątkowych warunkach. Bezpieczeństwo i komfort naszych klientów są dla nas priorytetem, dlatego wszystkie nasze sauny mobilne są regularnie serwisowane i sprawdzane pod względem bezpieczeństwa.
Skontaktuj się z nami już dzisiaj i zarezerwuj swoją saunę mobilną. Przygotuj się na relaks i wyjątkowe doznania podczas korzystania z naszych saun mobilnych. Wynajem saun mobilnych to doskonały sposób na odpoczynek i relaks w komfortowych warunkach. Dołącz do nas i ciesz się wyjątkowymi przeżyciami!
Wynajem saun mobilnych na Śląsku - Twój klucz do relaksu i odprężenia w dowolnym miejscu i czasie!